eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoprzeadresowanie skuteczności praw .... i co z tego powychodziło. › Re: przeadresowanie skuteczności praw .... i co z tego powychodz
    From: Johnson <j...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: przeadresowanie skuteczności praw .... i co z tego powychodz
    Date: Mon, 30 May 2005 06:05:28 +0200

    Marek Leder napisał(a):

    > - nie rozumiem tu słowa: "niby", posiadam dokumenty o tym co piszę.

    To "niby" wskazuje że nie jest mi znana podstawa prawna nabycia prawa
    najmu lokalu od gminy. To znaczy że nie było takiego przepisu który
    mówił że każdemu człowiekowi służyło prawo najmu które musiała
    zrealizować gmina. Jeśli jest inaczej to wskaż ten przepis.

    > - jeśli potrzebujesz, to ci zacytuję istotne ich składniki. Jesli chcesz mi
    > zasugerować że np wtedy nie było gmin, albo jakoś podobnie, to darujmy sobie
    > ciąg dalszy, bo nie o ten poziom dyskusji i zaangazownania tu chodzi.

    Co to tego czy wtedy właśnie były gminy tez nie jestem przekonany. Ale
    że nie znam ówczesnych przepisów to nie bede się upierał że ich nie było.

    A twoje roszczenia są absurdalne. I to nie przepisy dopasowuje się do
    wymyślonych roszczeń (czyli ja tego chcę, a wy coś wymyślcie), lecz
    odwrotnie roszczenia - wynikają z przepisów.

    --
    @ Johnson
    --- za treść postu nie odpowiadam