  • Data: 2004-04-04 20:33:08
    Temat: Re: prozba o definicje substancji psychoaktywnych
    Od: "Pauletta" <p...@X...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Prefix" <prefix1WYTNIJ TO@o2.pl> napisał w wiadomości
    news:c4p3jn$kiu$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Dziewczyno, zyjemy w XXI wieku!! Wpisz w dowolna wyszukiwarke "substancje
    > psychoaktywne" i dostaniesz linki do stron z odpowiedzia...
    >

    > --
    > pozdrawiam:-) Marek
    Dzięki za uświadomienie:] Ale jak wiesz(a może nie) w pracach naukowych
    obowiązują jakieś reguły w podawaniu źródeł, to co wypadło mi w google się
    nie nadawało. wiec postanowiłam poprosić o pomoc ludzi, którzy mają większy
    kontakt z DEFINICJAMI PRAWNYMI niż ja.... cóż mój błąd.

    Pozdrawiam gorąco
    Pauletta

    PS: "[...] i dostaniesz linki do stron z odpowiedzią..." Ehh gdyby tylko
    jednego...;) i to tego wymarzonego....