  • 1. Data: 2006-08-09 08:23:21
    Temat: prosze o pomoc! dostalam wypowiedzenie ..z powodu likwidacji stanowiska pracy
    Od: m...@t...pl

    wczoraj 07.08.2006 r dostalam wypowiedzenie z przyczyn likwidacji
    stanowiska pracy z dwutygodniowym wypowiedzeniem.
    jestem zatrudniona w hotelu zatrudniajacym do 10 osób na stanowisku
    recepcjonistki od 01.11.2004 na umowe o prace na czas okreslony do
    31.12.2006
    moja sytuacja : bylam zatrudniona na najnizsza srednia krajowa a
    pracowalam o wiele wiecej godzin niz powinnam i nie tylko na
    stanowisku recepcjonistki. ( w hotelu nie ma listy obecnosci
    pracowników, nie zrobiono szkolen z zakresu zagrozen stanowiska
    pracy )
    kilka dni temu byl u nas inspektor pracy ale oczywiscie .... nic nie
    wykryl ( widocznie szef posmarowal)
    prawdziwa przyczyna mojego zwolnienia byla wczorajsza sprzeczka z
    szefem poniewaz wyzywa personel od idiotów , debilów itp wiec
    nieprawda jest ze stanowisko zostaje zlikwodowane!!
    pozostale osoby moga to poswiadczyc. co mam robic w tym przypadku
    . prosze pilnie o porade
    jak i w jakim terminie slozyc pozew do sadu pracy. czy nalezy mi
    sie odprawa?
    zaznaczam ze w przypadku trzech osób które pracowaly wczesniej juz
    tocza sie sprawy w sadzie
    monika
    888-202-955
    prosze o przeslanie druku pozwu do sadu.
    m...@t...pl

  • 2. Data: 2006-08-09 09:05:24
    Od: "Lookasik" <l...@c...poczta.fm>

    Uzytkownik <m...@t...pl> napisal w wiadomosci
    ps.com...
[...]

    czy w umowie byla klauzula o mozliwosci wypowiedzenia ???

[...]

    jestes w staie wykazac ,ze pracowalas w nadgodzinach /listy obecnopsci,
    swiadkowie itd itp/ ???

    kilka dni temu byl u nas inspektor pracy ale oczywiscie .... nic nie
    wykryl ( widocznie szef posmarowal)

    spokojnie.. nie oskarzaj .. moze dokumenty ma w porzadku

[...]

    pozew o odszkodowanie /przy zalozeniu ,ze byla klauzula o mozliwosci
    wypowiedzenia/ i od razu o kase za nadgodziny w ciagu 7 dni od doreczenia
    wypowiedzenia

  • 3. Data: 2006-08-09 09:12:44
    Od: m...@t...pl

    > czy w umowie byla klauzula o mozliwosci wypowiedzenia ???

    .............tak ... z dwu tygodniowym wypowiedzeniem

    > jestes w staie wykazac ,ze pracowalas w nadgodzinach /listy obecnopsci,
    > swiadkowie itd itp/ ???
    ............jakie listy obecności !!! u nas nie ma czegoś takiego !!
    szef wszystko podarł !!

    > kilka dni temu byl u nas inspektor pracy ale oczywiscie .... nic nie
    > wykryl ( widocznie szef posmarowal)
    .............wczoraj nasza ksiegowa kazała nam podpisać karteczki o
    przebyciu szkolenia ... nic nie podpisałam bo takiego szkolenia nie
    było !!

  • 4. Data: 2006-08-09 09:22:14
    Od: "Lookasik" <l...@c...poczta.fm>

    jezeli pozostali pracownicy potwierdza to co mowisz to mozesz odwolywac sie
    do sadu

  • 5. Data: 2006-08-09 17:36:27
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:1155114764.264393.144050@n13g2000cwa.googlegrou
    ps.com
    m...@t...pl <m...@t...pl> pisze:

    > jakie listy obecności !!! u nas nie ma czegoś takiego !!
    > szef wszystko podarł !!
    Jeśli naprawdę nie ma to gość może być ugotowany z art. 149 §1 KP
    Ale uwaga, bo jest jeszcze §2.

    Jotte

  • 6. Data: 2006-08-09 17:44:13
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    m...@t...pl <m...@t...pl> pisze:

    > bylam zatrudniona na najnizsza srednia krajowa
    Co takiego??

> [...]
    > stanowisku recepcjonistki. ( w hotelu nie ma listy obecnosci
    > pracowników, nie zrobiono szkolen z zakresu zagrozen stanowiska
    Czemu wiec nie reagowalas na to wczesniej?

    > prawdziwa przyczyna mojego zwolnienia byla wczorajsza sprzeczka z
    > szefem poniewaz wyzywa personel od idiotów , debilów itp wiec
    > nieprawda jest ze stanowisko zostaje zlikwodowane!!
    Faktycznie - likwidacja stanowiska recepcjonistki w hotelu jest malo
    wiarygodna jesli nie wiaze sie z likwidacja hotelu. ;)

    > pozostale osoby moga to poswiadczyc.
    Moze i moga. A jestes pewna, ze to zrobia?

    > co mam robic w tym przypadku
    Przeczytac art. 30 §5 KP, a potem pozew.

    > czy nalezy mi sie odprawa?
    Nie.

    Jotte

  • 7. Data: 2006-08-09 18:20:04
    Od: Artur <s...@r...pbz>

    Dnia Wed, 9 Aug 2006 11:05:24 +0200, Lookasik napisał(a):

> [...]
    > pracy )

    > jestes w staie wykazac ,ze pracowalas w nadgodzinach /listy obecnopsci,

    Świadkowie .... skoro list obecności nie ma, brak indywidualnej list czasu
    pracy pracownika .... - wybacz - ale to *obowiązek* pracodawcy prowadzenie
    tej ewidencji - i to bynajmniej nie w celu generowania papierkologii - ale
    w celu "ochrony swojego tyłka" - i tak stanowi prawo.

    BTW: masz bardzo nietypowy, dziwny sposób cytowania :((((

  • 8. Data: 2006-08-09 18:27:48
    Od: "Lookasik" <l...@o...pl>

    Użytkownik "Artur" <s...@r...pbz> napisał w wiadomości

> [...]
    > tej ewidencji - i to bynajmniej nie w celu generowania papierkologii - ale
    > w celu "ochrony swojego tyłka" - i tak stanowi prawo.

    wierzysz w to ,ze nie ma ??? Byl PIP i niezareagowalby na to?? Poza tym
    pracodawca musialby byc kompletnym baranem, zeby potargac listy obecnosci. W
    sklepie z kartoflami uwierze ale w hotelu nie. :):):):)

    > BTW: masz bardzo nietypowy, dziwny sposób cytowania :((((

    wiem.. sorry... czasami czytnik nie wstawia mi ">" . Teraz wstawil :)

  • 9. Data: 2006-08-09 19:07:00
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Osoba przedstawiająca się jako *Jotte* stuknęła w klawisze i oto co
    powstało:

    > Nie.

    Co??????????

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    || JID:o...@j...org || http://olgierd.wordpress.com ||

  • 10. Data: 2006-08-09 19:07:34
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Osoba przedstawiająca się jako *Lookasik* stuknęła w klawisze i oto co
    powstało:

    > wierzysz w to ,ze nie ma ??? Byl PIP i niezareagowalby na to?? Poza tym
    > pracodawca musialby byc kompletnym baranem, zeby potargac listy obecnosci. W
    > sklepie z kartoflami uwierze ale w hotelu nie. :):):):)

    Tak? A co powiesz na dużą spółkę giełdową, w której dzieją się
    identyczne chece?