eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoprosze o pomoc! dostalam wypowiedzenie ..z powodu likwidacji stanowiska pracy › Re: prosze o pomoc! dostalam wypowiedzenie ..z powodu likwidacji stanowiska pracy
    From: "Lookasik" <l...@c...poczta.fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: prosze o pomoc! dostalam wypowiedzenie ..z powodu likwidacji stanowiska
    pracy
    Date: Wed, 9 Aug 2006 11:05:24 +0200

    Uzytkownik <m...@t...pl> napisal w wiadomosci
    news:1155111801.284021.271500@p79g2000cwp.googlegrou
    ps.com...
    wczoraj 07.08.2006 r dostalam wypowiedzenie z przyczyn likwidacji
    stanowiska pracy z dwutygodniowym wypowiedzeniem.
    jestem zatrudniona w hotelu zatrudniajacym do 10 osób na stanowisku
    recepcjonistki od 01.11.2004 na umowe o prace na czas okreslony do
    31.12.2006

    czy w umowie byla klauzula o mozliwosci wypowiedzenia ???

    moja sytuacja : bylam zatrudniona na najnizsza srednia krajowa a
    pracowalam o wiele wiecej godzin niz powinnam i nie tylko na
    stanowisku recepcjonistki. ( w hotelu nie ma listy obecnosci
    pracowników, nie zrobiono szkolen z zakresu zagrozen stanowiska
    pracy )

    jestes w staie wykazac ,ze pracowalas w nadgodzinach /listy obecnopsci,
    swiadkowie itd itp/ ???

    kilka dni temu byl u nas inspektor pracy ale oczywiscie .... nic nie
    wykryl ( widocznie szef posmarowal)

    spokojnie.. nie oskarzaj .. moze dokumenty ma w porzadku

    prawdziwa przyczyna mojego zwolnienia byla wczorajsza sprzeczka z
    szefem poniewaz wyzywa personel od idiotów , debilów itp wiec
    nieprawda jest ze stanowisko zostaje zlikwodowane!!
    pozostale osoby moga to poswiadczyc. co mam robic w tym przypadku
    . prosze pilnie o porade
    jak i w jakim terminie slozyc pozew do sadu pracy. czy nalezy mi
    sie odprawa?

    pozew o odszkodowanie /przy zalozeniu ,ze byla klauzula o mozliwosci
    wypowiedzenia/ i od razu o kase za nadgodziny w ciagu 7 dni od doreczenia
    wypowiedzenia