  • Data: 2004-05-11 10:12:21
    Temat: Re: prosba o umorzenie-komornik.
    Od: Mieczyslaw <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tue, 11 May 2004 11:37:09 +0200, na pl.soc.prawo, josh napisał(a):

    > nalzenosc glowna 16,744
    > odsetki 2593
    > oplata egzekucyjna 3,148
    > wydatki gotowkowe 2,00
    > czyli razem 22,487
    >
    > pismo z zakladu pracy datowane na dzien 7.05.2004 potracone kwoty na
    > komornika to:42,356 PLN

    To znaczy slabo pilnujesz swoich ( mamy ) interesow. Jezeli wiedzieliscie,
    ze kwota do sciagniecia to 22478 zl to dlaczego czekaliscie az sciagnieta
    kwota urosla do ponad 42k zl ?
    Nie wiem jak wyglada tytul komorniczy skierowany do zakladu - ale wydaje mi
    sie, ze powinna tam byc kwota do potracenia i przekazania. Jezeli tak jest
    jest to blad pracodawcy, ze za duzo/za dlugo potracal.
    Z drugiej strony powinien tez zareagowac komornik.
    Pozostaje tylko roszczenie o zwrot nienaleznie pobranych kwot tylko w tej
    sytuacji nie wiem w czy stosunku do komornika czy pracodawcy - a moze do
    obu?

    --
    Mieczysław
    ----