eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawopropozycje zmian ustawy o broni i amunicji - czy farba w sejmie ma wlasnosci psychotropowe? › Re: propozycje zmian ustawy o broni i amunicji - czy farba w sejmie ma wlasnosci psychotropowe?
  • Data: 2011-05-16 07:56:44
    Temat: Re: propozycje zmian ustawy o broni i amunicji - czy farba w sejmie ma wlasnosci psychotropowe?
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 16.05.2011 09:21, Liwiusz pisze:

    > Powiedziałbym, że niedługo wybory, ale przeciętny wyborca jest chyba za
    > głupi, aby odkryć zależność między swoim wyborem, a takimi ustawami.

    Tia, tylko kogo wybrać? To nie był czasem projekt pisuarów?

    Do SLD mam uraz z powodu ich prekursorów, PSL jest za malutki, Korwin&co
    jest jeszcze mniejszy i generalnie mam go za oszołoma... Co zostaje?

    Generalnie zaczynam dochodzić do wniosku, że najlepiej by było całe to
    towarzystwo rozpędzić na 4 wiatry...