  • Data: 2002-11-13 08:54:44
    Temat: Re: prokuratura !!!
    Od: "Joanna Bałuszek" <j...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    > Sprawa jest o tyle skomplikowana, że w świetle prawa karnego, nie można

    No wlasnie - dlaczego ZAJETO i ROZDYSPONOWANO pieniadze nadawcy skoro sa
    ewidentne dowody na to ze dysk wcielo na poczcie lub u odbiorcy???

    > odbiorcy paczki mają być najwiarygodniejsze? Nie zrozum mnie źle, ale
    takie są
    > realia prawnokarnej oceny tego czynu. Tego typu wątpliwości (w myśl
    żelaznej
    No wlasnie! Co powinien zrobic NADAWCA?

    > zasady kpk) nie mogą być podstawą do wskazania winnego (na tym etapie -
    > podejrzanego), dlatego prokuratura musiała umorzyć postępowanie (enka -
    czyli
    > sprawca niewykryty), a to niestety będzie podstawą ewentualnego orzeczenia
    > sprawie cywilnej.
    Czyli co? sprawa cywilna? przeciwko komu - prokuratura? odbiorca? poczta?

    Czy prokuratura nie "przedobrzyla" zapominajac poinformowac o wszystkim
    nadawce, rozpatrujac sprawe przez 1,5 roku i dysponujac pieniedzmi nadawcy??

    pzdr
    Joanna Bałuszek