  • 1. Data: 2003-01-23 21:06:42
    Temat: programista nie wywiązał się z umowy - czy od razu sąd czy gdzieś wcześniej ?
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    firma zleciła programiście (jedoosobowa dział gosp.) wykonanie aplikacji

    programista podjął się, ale po pewnym czasie przestał robić aplikację i po
    prostu przestał reagować na e-maile i telefony

    zgłoszone zostało kilkanaście poprawek (w ramach rękojmii) - bez reakcji

    niestety została zapłacona dość znaczna kwota za wykonanie programu i firma
    chce ją odzyskać

    czy sprawę kierować do sądu czy może zgłosić gdzieś wcześniej ?

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 2. Data: 2003-01-23 21:09:37
    Od: "kapitan NEMO" <b...@w...pl>

    > prostu przestał reagować na e-maile i telefony
    > czy sprawę kierować do sądu czy może zgłosić gdzieś wcześniej ?

    Od razu najgorsze , a moze programista po prostu niezyje..........

    nemo

  • 3. Data: 2003-01-24 07:00:00
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

    : > prostu przestał reagować na e-maile i telefony
    : > czy sprawę kierować do sądu czy może zgłosić gdzieś wcześniej ?
    : >
    :
    : Od razu najgorsze , a moze programista po prostu niezyje..........

    rotfl :)

  • 4. Data: 2003-01-24 07:02:40
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

  • 5. Data: 2003-01-24 22:40:17
    Od: h...@o...pl

> [...]
    > rozsądnym terminie,
    > 2) po upływie terminu kolejne pismo o odstąpieniu od umowy z żądaniem zwrotu

    Mam pytanie: czy zamiast odstepowac od umowy mozna dazyc do wykonania
    zastepczego na koszt tego programisty? (art 480 kc) Oczywiscie po wyrazeniu na
    to zgody przez sad. Czy jest to praktykowane i skuteczne w naszej polskiej
    rzeczywistosci?

    Hark

  • 6. Data: 2003-01-27 07:25:07
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

[...]

    pytanie co wolisz

    1) niech to zrobi ktoś inny, a Ty będziesz próbował ściągnąc pieniądze od
    dotychczasowego programisty ?
    2) niech to zrobi ktoś inny a programista odda pieniądze, które dostał ?