    From: "szerszen" <s...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: "produkcja" pradu i prawo
    Date: Fri, 30 Apr 2004 09:50:33 GMT

    Użytkownik "Grzegorz" <f...@y...com> napisał w wiadomości
    news:c6q8bc$de6$1@news.onet.pl...

    > Byc moze wykorzystujac jakis zapis o generatorach zapasowych (eng.
    backup
    > generators) bedziesz mogl obejsc prawo. Oczywiscie zdajesz sobie
    sprawe,ze
    > w wypadku awari musisz odlaczyc sie fizycznie od sieci zew. i generowac
    > wystarczajaca moc.

    oczywiscie zdaje sobie sprawe ze w tym wypadku jesli energetyka wykonuje
    jakies roboty, to ten generator musi byc odpiety od sieci ogolnej, jednak
    to nie zmienia postaci rzeczy ze na sici wlasciciela spokojnie moze
    pracowac (teoretycznie) bo praktycznie tak nie jest, i podobno wynika to z
    jakis praw

    i o te wlasnie prawa mi chodzilo :)
    jesli o mnie chodzi jesli takie prawa sa, to przeciez jest to czystej wody
    monopol, dajacy wylacznosc na produkcje energi elektrycznej