  • 1. Data: 2005-06-08 03:25:03
    Temat: procedura obligująca męża do ponoszenia kosztów
    Od: luty<h...@o...pl>

    Mieszkam z mężem w domu ,który jest tylko moją własnością.Ze względu na fakt,z
    od 10 lat żyjemy w całkowitej separacji (nieusankcjonowanej prawnie),mąż nie
    łoży na utrzymanie domu.Dodaję,żę od 5 lat z tego względu przestałam mu
    gotować ,prać, ale korzysta ze wszystkich mediów istniejących w domu-czuje się
    wprost gospodarzem, ale nie dokłada się do ponoszonych przezamnie wydat kow.
    Zw względu na znaczne pogorszenie się mojego stanu zdrowia, chociaż pracuję,
    moja sytuacjas materialna znacznie się pogorszyła,ponieważ muszę być pod stałą
    kontrlą lekarską co wiążę się z wyjazdami do ośrodków odległych od miejsca
    zamieszkania o 100 km, do tego dochodzą wydatki związane z wykupieniem
    leków,tak,że w połoiwe miesiąca zaczyna brakować mi pienieędzy.
    Chcę zmusić mężą do udziału w pokrywaniu części miesięcznych wydatków.
    Proszę o pomocProszę po podanie podstaw prawnych,ewentualnie orzecznictwa w
    tym zakresie.,
    Dodaję,że jest to dla mnie sprawa bardzo pilna.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2005-06-08 09:12:03
    Od: c...@g...pl (coreczka)

    luty napisał(a):

> [...]
    > Proszę o pomocProszę po podanie podstaw prawnych,ewentualnie orzecznictwa w

    Moja odpowiedz jest taka (w tej chwili jest dyktowana emocjami): nikt
    nikomu laski nie robi, przez 10 lat nie zrobilas NIC (jak sama piszesz),
    to teraz nie bedziesz miala nic.
    A.

  • 3. Data: 2005-06-08 10:09:22
    Od: "rsg" <j...@h...pl>

    Zacznij prać i gotować, kup mu piwo a na pewno będzie zmiana!

  • 4. Data: 2005-06-08 10:30:58
    Od: "Roman Rumpel" <romane@screwspam,gazeta.pl>

    luty <h...@o...pl> napisał(a):

    > Chcę zmusić mężą do udziału w pokrywaniu części miesięcznych wydatków.
    > Proszę o pomocProszę po podanie podstaw prawnych,ewentualnie
    > orzecznictwa w tym zakresie.,

    Kodeks Rodzinny i Opiekuńczy
    art 27 i 28
    całosć masz tu:
    http://tiny.pl/h8tb
    Orzecznictwo jest olbrzymie, ale niekoniecznie potrzebne. na tle Twojego
    stanu faktycznego nie będziesz miała problemów z otrzymaniem orzeczenia.
    Romek
    --
    Roman Rumpel Skype: siedemrumpli
    C Hollywood Homicide