    From: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: problem z ustanowieniem hipoteki (mBank) - trochę długie
    Date: Thu, 23 Dec 2004 21:47:49 +0100
    Sender: l...@a...pl@aek210.internetdsl.tpnet.pl

    Dnia Thu, 23 Dec 2004 09:35:45 +0000 (UTC), tegesik naskrobał(a):

    > witam wszystkich, zadałem już pytanie na pl.biznes. banki ale myślę może od
    > was również uzyskam poradę
    > chciałbym prosić o rade w nastepującej kwestii.
    > otóż mam kredyt hipoteczny na zakup mieszkania z mBanku. zgodnie z umową
    > złożyłem w Sadzie w Koninie (chyba ważne!!) wniosek o ząłożenie księgi
    > wieczystej oraz wpis do hipoteki. sad zażądał uzupełnieniea wniosku o m.in.
    > pełnomocnictwa osób które podpisały umowę ze strony mBanku. Takie
    > pełnomocnictwa bank złozył lecz sad stwierdził ze są niekompletne - brak w
> [...]

    Jeżeli sąd uznał pełnomocnictwo za niewystarczające i tylko z tego powodu
    odrzuci wniosek o wpis to nie widze powodu abyś miał płacić za
    ubezpieczenie od kredytu za kolejny okres ponieważ jest to wyłącznie wina
    banku.
    Jak bedą cwaniaczyć to złoż pozew o stwierdzenie nieistnienia prawa do tej
    opłaty ..... w tym samym sądzie. Wyrok masz murowany :D

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org