  • Data: 2007-05-17 12:33:43
    Temat: Re: problem z umową kupna auta
    Od: "Ragnar" <czopello(usun)@interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Po czym wnosisz że rozmawiasz z właścicielem auta?

    No mam jego dane, faktycznie jest w Austrii, ogłoszenie
    o sprzedazy samochodu jest w mediach (otomoto, allegro), ludzie sie
    interesują...

    Przeczytałem wszystkie wypowiedzi i faktycznie mam obawy. On mówi ze jak mi
    bardzo zalezy to zeby spisac umowe z jego bratem w Polsce który "na
    papierze" wystąpi jako on i podpisze sie (wtedy by nie potrzeba było
    upoważnien) albo bedzie umowa a on na chwile przy okazji busem (który
    zabiera ludzi do pracy) przyjedzie
    i podpisze... auto nie jest jakąś specjalną okazją, nie kosztuje nawet 10
    tys - w komisach i na giełdach tego nie widziałem... Ja bede tam ze
    swiadkami (ze tak powiem)