  • 1. Data: 2006-02-20 18:24:02
    Temat: problem z producentem
    Od: "LOLO" <p...@W...PL>

    witam

    sprzedaje na allegro alarmy samochodowe polskiego poroducenta

    towar kupuje od lokalnej hurtowni elektronicznej

    dzis dostałem poniższą informacje od producenta

    czy ma on prawo mi zakać teraz tej sprzedazy?
    czy moge wyprzedac moje zapasy?i dopiero zaprzestać sprzedazy?

    czy sa jakies podstawy prawne do jego roszczeń?
    czy w tym wypadku prawo by nie działało wstecz?
    gdyz przy zakupie jak ina samym produkccie nikt niekogos nie informouje o
    zakazie
    sprzedazy tego produktu

    oto tekst wezwania

    Wzywamy do o natychmiastowego usuniecie prowadzonych przez Panstwa
    wszystkich obecnych oraz przyszłych aukcji internetowych
    produkowanego przez nas systemu antykradzie&owego Super Forteca.
    Wezwanie nasze zwiazane jest z zobowiazaniem zło&onym do Dyrektora Biura
    Likwidacji Szkód Centrali PZU S.A. w zwiazku ze spełnianiem wymagan
    technicznych kwalifikujacych nasze zabezpieczenie do: "Wykaz UZ
    uprawniajacych do
    uzyskania zni&ki przy zawieraniu umowy dobrowolnego ubezpieczenia AC w
    zakresie
    kradzie&y".
    Nie zastosowanie sie do powy&szego wezwania portalu www.allegro.pl oraz
    firm, osób
    wystawiajacych nasz system alarmowy grozi usunieciem go z wy&ej wymienionego
    wykazu co
    skutkowac biedzie wymiernymi stratami finansowymi firmy AMT których pokrycia
    od firm,
    osób winnych bedziemy sie domagac na drodze sadowej.
    - Dyrektor WT BLS PZU S.A.
    - Kancelaria Radcy Prawnego ts

    Z powa&aniem
    Krzysztof T

  • 2. Data: 2006-02-20 19:04:27
    Temat: Re: problem z producentem
    Od: sg <a...@s...org.pl_WITHOUT>

    LOLO napisał(a):
> [...]
    > od firm,
    > osób winnych bedziemy sie domagac na drodze sadowej.

    ale fajne, przeciez jak cos kupujesz to jest twoje, nie ???? a jak jest
    twoje to mozesz to zjesc, nie ? Bo kto ci zabroni, a sprzedac tez mozesz
    ;-) Ale to chore, niech ta firma sie stuknie ;-) zabrania ci sprzedawac
    towaru, ktory jest twoj, fajne. A jak firma ci powie, ze wiecej ci nie
    sprzeda, bo wystawiasz to na allegro to na to też jest paragraf, tylko
    nie pamietam ktory.
    Hm... czyli jak ja sobie kupie taki system i go wystawie na sprzedaz bo
    mi nie jest potrzebny to mam zaplacic producentowi odszkodowanie, ze
    sprzedaje swoje rzeczy, tak ?

    dokument o ktory chodzi jest tutaj:
    http://www.pzu.pl/pub/files/PZU_SA/produkty/Komunika
    cyjne_nowe/Wykaz_urzadzen_zabezpieczajacych_przed_kr
    adzieza.pdf

    sg

  • 3. Data: 2006-02-21 03:09:50
    Od: "fotomania.pl" <lensring@NO_SPAM_lensring.pl>

    Użytkownik "LOLO" <p...@W...PL> napisał w wiadomości
    > witam
    >
    > sprzedaje na allegro alarmy samochodowe polskiego poroducenta

    (Ciach)

    producent moze za przeproszeniem pocalowac ciebie w nos . Takie pismo
    musialoby zostac skierowane na allegro . Polskie prawo nie zabrania
    sprzedazy tego typu urzadzen .
    Nie zabrania go takze regulamin allegro . Calkiem mozliwe ze to ty ( twoja
    firma ) moze dochodzic na zasadzie ugody strat :))

    Jacek

  • 4. Data: 2006-02-21 10:59:50
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 20.02.2006 LOLO <p...@W...PL> napisał/a:
    > sprzedaje na allegro alarmy samochodowe polskiego poroducenta
    > towar kupuje od lokalnej hurtowni elektronicznej
    > dzis dostałem poniższą informacje od producenta
    > czy ma on prawo mi zakać teraz tej sprzedazy?

    Nie o ile nie zawierales z nim w tym przedmiocie jakiejs umowy.

    > czy sa jakies podstawy prawne do jego roszczeń?

    jw.

> [...]
    > Likwidacji Szkód Centrali PZU S.A. w zwiazku ze spełnianiem wymagan
    > technicznych kwalifikujacych nasze zabezpieczenie do: "Wykaz UZ

    To jest ich a nie Twoja umowa z PZU wiec drzewo jest wlasciwym miejscem
    gdzie nalezy ich poslac.

    --
    Marcin

  • 5. Data: 2006-02-24 09:41:19
    Od: "Ero Walensdorf" <walensdorf@nietrudzsie_nieodbierampriva>

> [...]
    >
    > towar kupuje od lokalnej hurtowni elektronicznej
    >
    > dzis dostałem poniższą informacje od producenta

    Niech zgadnę, mailem to dostałeś?
    EWa