    From: "GT!" <c...@m...sig>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: problem z prawem autorskim
    Date: Mon, 18 Aug 2003 16:46:35 +0200
    Sender: g...@p...onet.pl@102-moc-4.acn.waw.pl

    Tom wrote:

    > nie zgadzam się
    > art 12 prawa autorskiego:

    (...)

    > Zastanów się więc, czy stworzeni programu należało do twoich obowiązków
    > pracowniczych. Z tego co przeczytałem byłeś serwisantem,a więc raczej nie.

    stworzenie takiego programu nie lezalo w moich obowiazkach. wpradzie dzis na
    spotkaniu z dyrektorem powiedzial mi, ze do moich obowiazkow miedzy innymi
    nalezalo takze wykonywanie polecen kierownika. stworzenie tego programu nie
    bylo wynikiem polecenia mojego kierownika tylko kolegi z innego dzialu
    (ktory zreszta moze to potwierdzic). dodatkowo, po stworzeniu aplikacji moj
    kierownik wkorzyl sie, ze sie zajmuje nie tym co trzeba (w pracy zrobilem
    pare poprawek aplikacji) napisal oficjalnego maila do calego dzialu serwisu
    IT z dokladnie okreslonym zakresem obowiazkow i nie bylo w nim mowy o
    tworzeniu aplikacji takich jak moja. niestety usunalem ten mail pod wplywem
    chwili ale reszta serwisantow rowniez tego maila otrzymala a wiem, ze oni go
    posiadaja. czy mail moze byc dowodem w takiej sprawie?

    --
    pozdro, GT!
    mail: diabelek at acn dot waw dot pl