  • Data: 2003-08-18 21:17:30
    Temat: Re: problem z prawem autorskim
    Od: "GT!" <c...@m...sig> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa wrote:

    > Owszem, owszem, ale umowy są często tak formułowane (np. "...oraz inne
    > obowiązki"), że potem weź wytłumacz i udowodnij, że w godzinach pracy
    > robiłeś cos prywatnego.
    >
    > A tak sprawa jest prosta i czysta :)

    Mam takie czysto teoretycznie pytanie. Zalozmy, ze bymbyl zatrudniony w tej
    firmie jako tworca wlasnie takich aplikacji i w domu, we wlasnym czasie na
    wlasnym sprzecie stworzyl bym program, ktory bym pozniej zaniosl do pracy.
    Czy prawa autorskie byly by moje?

    --
    pozdro, GT!
    mail: diabelek at acn dot waw dot pl