    From: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: problem z obrazem
    Date: Wed, 20 Jun 2007 07:11:30 +0800
    Sender: a...@n...agh.edu.pl

    Dnia 19.06.2007 jarek <j...@o...pl> napisał/a:
    > widzisz.. - powiedz mi to oni zawinili???? nie chca byz ludzmi i trzymaja
    > ten obraz ale ile mozna?? - pomysl sam co bys Ty zrobil w tej sytuacji jakby
    > ktos ci cos obiecal ale tego nie zrobil ?? 0 widzisz cierpliwosc ma swoje
    > granice..

    Wzruszająca i porywająca serca wypowiedź, ale to grupa nt. prawa a nie czy
    ktoś rozumie czyjeś dość oczywiste dylematy. Ogólnie, co równiez jakby
    dość oczywiste, dobrze sugerować ludziom takie rozwiązania, które nie
    zrobią im jakiegoś kuku.

    MZ trzeba rzecz wycenić, przyjąć jakąś stawkę za przechowanie (a jeszcze
    lepiej zlecić komuś przechowanie) i sprzedać tę rzecz dopiero w momencie
    gdy koszty przechowania przekroczą wartość rzeczy.
    Być może takie kukułcze jajo nadaje się też do złożenia do depozytu
    sądowego, ale pewien nie jestem.

    --
    Marcin