    From: "jarek" <j...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: problem z obrazem
    Date: Mon, 18 Jun 2007 17:18:48 +0200

    Użytkownik "Bunny" <m_bunny@USUŃinteria.pl> napisał w wiadomości
    news:f5628r$qdt$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Kupiliśmy mieszkanie, zostało już przez nas dawno temu odebrane i od dwóch
    > miesięcy w nim mieszkamy.
    > Poprzedni właściciele zapomnieli jednak z niego zabrać obraz ( olejny, na
    > płótnie). Dzwonili, że po niego przyjadą jednak od dwóch miesięcy ich nie
    > widać a podobno jest dla nich ważny.
    > Obraz jest dość pokaźnych rozmiarów stoi u nas i zagraca mieszkanie. Jest
    > dośc prawdopodobne, ze się zniszczy ponieważ stoi w pokoju w którym trwa
    > remont ( w innych pomieszczeniach nie ma na niego miejsca). Jakby tego
    > było mało mamy w domu szczeniaka, który dopiero uczy się załatwiać na
> [...]

    mialem podobna sytuacje - z poprzednimi wlascicielami umawialem sie ze
    zabiora czesc mebli -( czesc zostawala) sami o taki podzial prosili,.,..
    czekalem dwa miesiace umawiali sie 2 razu na odbior ale zawsze "cos" im
    wypadalo i nie mogli odebrac - w koncu wkurzony zasmieceniem mieszkania
    zadzwonilem ( na szczescie zachowalem sobie ich namiary - i szczegolinie o
    nie prosilem ;-) ) i poinformowalem ze dzis wystawiam meble na klatke
    schodowa i nie biore za nie odpowiedzialnosci co sie z nimi stanie - moment
    przyjechali ;-)

    wiec jak sie nie zglaszaja - po prostu wystaw obraz na klatke.. i no coz.. -
    nie twoja wina ze sie uszkodzil....
    a co do kontaktu to zadnego nie masz?? w akcie notarialnym masz nazwiska i
    wszystko - poszukaj moze jakis namiar sie jednak znajdzie....