    From: "Arek" <w...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: problem z nowym płatnikiem
    Date: Tue, 11 Apr 2006 08:59:00 +0200

    > A ja polecam, szybki kontakt z psychiatrą, bo twoje pojmowanie świata
    > jest conajmniej, lekko dziwne.

    pomijając pojmowanie świata i psychiatrię, skoncentrujmy się na faktach:
    1. oferowany przez Microsoft parser XML w wersji sqlxml sp3 jest biblioteką
    systemową nie zaś biblioteką płatnika - oznacza to że pracuje bez wzgledu na
    fakt czy odpalasz płatnika czy nie
    2. to to powyższe instaluje się jako data source - i co najciekawsze
    (sprawdziłem na jednym ze stanowisk) działa z ukrycia bo jest niewidzoczne
    przez system jako proces w tle - mimo iż taką ma metodę działania - jest
    także niewidoczne w task monitor
    3. pracując w trybie ciągłym tworzy ciągi znaków i uwalnia tranmisję przez
    port 440

    stąd moje pytania do szanownego psychiatry:
    1. po co firmie ZUS informacje, że mój pracownik tworząc np. raprt RCA
    pomylił się w nazwisku pracownika i wpisał z klawiszy ciąg
    :"Kowalski+backspace+a"
    2. dlaczego do zapewnienia wymogów kryptologii poprzez sdwi nie zastosowano
    biblioteki programu ale systemową (choć to może z lenistwa)
    3. dlaczego muszę intalować program który cały czas zbiera dane i ma otwartą
    bezpośrednią komunikację ze światem (bo jak masz stałe łącze to nie masz
    żadnej kontroli co ten koleś transmituje i do kogo)
    4. dlaczego moja licencyjna Panda za każdym razem ostrzega mnie, że szanowny
    parser jest "tracking cookie"
    5. i ostatecznie dlaczego zarówno na stronach e-inspektorat jak i procom nie
    ma ani słowa o konieczności instalacji owego parsera, ani jego opisu czy
    linku ( a przecież pozostałe oprogramowanie wspomagające jak mssql server
    czy msdataacces jest w pełni opisane ) - czyżby temat był wstydliwy?

    oczywiście można przyjąć Twój sposób widzenia świata, czyli "zbudowaliśmy
    bombę atomową tylko do obrony naszych szlachetnych ideałów demokracji"
    ja jednak nie bardzo w to wierzę i pozostanę przy swoim, zważywszy 30-letnią
    praktykę z oprogramowaniem Microsoftu