    From: Wojciech Bancer <p...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: problem z najemcą - proszę o rady, pilne!
    Date: Mon, 6 Jun 2011 14:03:16 +0000 (UTC)

    On 2011-06-06, <t...@W...gazeta.pl> wrote:

    [...]

    > to co to oznacza? cała umowa jest nieważna czy tylko "z mocy prawa" ma
    > zastosowanie 3 miesieczy okres wypowiedzenia a nie miesięczy?
    > jesli dojdzie do sprawy sadowej jak taka umowa moze byc potraktowana?
    >
    > btw to sciagnalem ja gotowa z gazeta.pl ;)

    Umowa jest ważna, jedynie IMHO termin wypowiedzenia jest min. 3-mczny.
    Zobacz art. 688 KC.

    > i co teraz jesli tylko dzwonil?

    To podpiszcie przy spotkaniu papier z potwierdzeniem, że wypowiedział umowę
    dnia takiego i takiego, a ty je przyjmujesz.

    > chce sie z nim rozstac w pokoju, jesli tylko oplaci czerwiec. Ale gdyby nie
    > chcial, to moge udac "greka" z tym telefonem i zwrocic sie do niego o pisemne
    > wypowiedzenie?

    Jak wcześniej wspomniałem: IMHO lepiej żeby się wyprowadził szybciej niż
    później, skoro go nie chcesz. :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl