    From: kesser <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: problem z lesingodawca prawo wlasnosci pojazdu
    Date: Tue, 20 Apr 2004 15:42:56 +0200

    A co w sytuacji gdy mam podejrzenie, ze pracownik firmy leasingujacej
    poprostu pomylil sie w wyliczeniu kwoty i teraz albo uda mu sie ja
    "wydebic" albo sam bedzie musial poniesc tego konsekwencje. Przetrzymuje
    kluczyki i fakture(bo nie moze jej od ksiegowosci dostac bo
    brakuje) z mysla ze tym mnie przekona. Wnioskuje tak bo pan powiedzial, ze
    jak mu wplynie ta zaleglosc w ciagu tygodnia to on od odsetek odstapi. Po
    2 latach to sa dosc duze pieniadze i nie sadze by zwykly pracownik mial
    prawo decydowac o pieniadzach firmy od tak sobie?

    Zastanawiam sie w tej sytuacji czy nie wystapic z pismem do jego
    przelozonego o zwrot kluczykow i faktury?
    Kto odpowiada za takie bledy wg. mnie pracownik firmy i to jest chyba w
    jego odpowiedzialnosci na stanowisku pracy?
    Jutro jeszcze wpadne po porade
    do adwokata ale im wiecej ludzi sie wypowie tym wieksza pewnosc.

    PS umowy leasingujacej nie mam bo to nie byl moj leasing