    From: "Player" <p...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: problem z gazownia
    Date: Thu, 3 Jan 2008 20:25:09 +0100

    > w jakim miescie mieszkasz? bo pewnie masz innego dostawce gazu

    kraków

    > ale chwila, skoro rury wodne bylyby zablokowane kamieniem to bylby
    > mniejszy przeplyw wody a nie nizsza jej temperatura

    nie sprawdzisz tego na oko, woda leciała jak przy niewielkim ustawieniu
    gałką przepływu a mimo to była tylko lekko ciepła zamiast gorąca, gaz też na
    oko palił się normalnie, wszystko było nowe po remoncie, już miałem wzywać
    speców od junkersa bo piec był na gwarancji ale coś mnie pikło i sprawdziłem
    rury, brak odpowiedniego przepływu wody i piec nie puszcza pełnej mocy

    > pierwszej i drugiej zimy junkersa byla identyczna sytuacja. podczas
    > wiosny, lata i jesieni wszystko jest w porzadku. co wiecej, o godz. 5 rano
    > leci woda goraca, ale o godz. 8 juz nie. zatem w momentach malego zuzycia
    > w miescie jest w porzadku. generalnie wiec zostaje nadal przy zdaniu ze to
    > wina gazowni.

    to rownie dobrze winne może być małe ciśnienie wody :), zimą piec musi mieć
    większą moc bo woda ma temp 20C niższą, warunki przy których piec ma pełną
    moc są w instrukcji

    Też u mnie są dni słabszego gazu (np w ostatnie święta) były chwile gdzie po
    załączeniu pieca zamiast pięknego niebieskiego płomienia był mocno
    zapowietrzony (żółtawy) ale nie ma to większego wpływu na temp wody.

    Tak jak napisałem jakość gazu jest imo na ostatnim miejscu na liście ew.
    przyczyn Twojego problemu.

    pozdrawiam