    From: "SOTB" <k...@z...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: problem spamu
    Date: Thu, 13 Mar 2003 13:11:30 +0100

    > Wlasnie Tomku dales sobie odpowiedz. "Nienormalny" to i tak bardzo
    subtelny
    > przymiotnik okreslajacy nasz kraj.
    > Ustawa jest dla mnie typowo bolszewicka: zabic konkurencyjnosc, utrudnic
    > dzialalnosc prywatnych firm, podniesc koszty ich dzialania, cofnac sie o
    cala
    > epoke (do ery wysylania listow)

    ROTFL.
    A to faktycznie państwowe firmy na tym zarobią sporo. :-)

    > Juz widze powrot do przesylania ofert faxem. I tu szlag mnie trafia gdy
    > pomysle sobie ile MOJEGO papieru na to pojdzie.

    Pamiętaj, że faksem też nie wolno bez zgody. I właśnie po to, żebyś nie
    marnował papieru musisz mieć zgodę drugiej strony na przesyłanie oferty
    handlowej. A jeśli masz już zgodę, to znaczy, że wcale nie musisz marnować
    papieru - od czego email.
    Nie pomyślałeś? Ach... ci zwolennicy spamu.

    > A prawdziwi, najgorsi spamerzy - wysylajacy pornografie i wirusy i tak
    beda
    > bezkarni bo robia to spoza granic naszego kraju.

    Nic nie stoi na przeszkodzie byś spamował za granicę. Z tego bym się
    naprawdę ucieszył.

    > Komuno wroc? Juz wrocila!

    O...kolejny zwolennik spamu!
    Od kiedy to mniejszość stanowi co jest normalne, a co nie?
    Konkurencyjnością nazywasz zawalenie komuś skrzynki śmieciami? Kto komu
    więcej spamu nawrzuca do skrzynki mailowej? To działalność prywatnych firm
    spamerskich polega na utrudnianiu życia innym i podnosi koszty ich
    działania. To właśnie przez spam moglibyśmy się cofnąć do poprzedniej epoki.
    Już kilka razy musiałem zmieniać adres skrzynki. Ostatecznie mogłoby mnie to
    za dużo kosztować.

    SOTB