    From: "Kuba" <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: problem spamu
    Date: Tue, 11 Mar 2003 10:47:42 +0100

    > Popieram HaNkę w 100% i pozwolę sobie podsunąć propozycję. Umieść stronę
    ze
    > swoja ofertą w internecie. To naprawdę proste, wystarczy jakieś darmowe
    > konto i prosty program (może być nawet Word). Zadbaj o dużą ilość słów
    > kluczowych i obecność w większych wyszukiwarkach. Zainteresowani ofertą
    > znajdą Cię sami, zapewniam - i to nie gołosłownie. Firma, w której pracuję
    > (i setki innych) stosuje to proste rozwiązanie i jakoś klienci się
    > zgłaszają, bez tego, żebyśmy się musieli uciekać do spamowania komuś
    > skrzynek.
> [...]
    http://www.gazeta.pl/usenet/

    To nie jest takie proste, zależy co się sprzedaje. Część firm typu tartak
    np. ma stronę bo taki trynd jest, ale nie ma mowy żeby właściciel się znał
    na internecie i czegoś tam szukał w sieci. Co innego jak pani sekretarka
    dostanie e-maila i podsunie pod nos panu prezesowi to się może zainteresuje.
    Mam własną stronę od trzech lat, zarejestrowaną domenę w .pl, upycham
    informacje gdzie się tylko da i klienci jakoś nie walą drzwiami i oknami.
    I żeby nie było niedomówień, jak na razie nie wysyłałem spamu, ale chciałbym
    zainteresować swoją ofertą pewną gałąź biznesu, za pomocą samodzielnie
    zebranych danych. Jak zamiast e-maili wyślę im ofertę zwykłą pocztą lub
    faksem to będzie lepiej, przecież za papier w faksie też sami płacą. Zobacz
    mój post do Hanki.
    Narazie