  • 1. Data: 2005-06-01 00:06:22
    Temat: problem panorama firm
    Od: lemurek <l...@B...pl>

    Mam problem, zamowilem reklame w panoramie firm (eniro), przyszli do
    mnie przedstawiciele z oferta. zostala podpisana umowa, po czym po
    miesiacu odeslano mi list kontrolny, sprawdzajacy poprawnosc danych
    adresowych, ktore byly niemal w calosci bledne, a na umowie byly dobre.
    po dlugich wyjsnieniach mialy byc poprawione. nie bylo odpowiedzi, po
    czym postanowilem zrezygnowac z zamieszczenia reklamy. powiedziano mi ze
    nie moge tego zrobic po uplywie tak dlugiego czasu i musze zaplacic 100%
    ceny czyli ok 1600zl. to sa dwie linijki tekstu, kotry sie nie ukazal
    jeszcze. czy to az taka ciezka praca? nie moge tego odwolac w zaden
    sposob, a firma mnie wzywa do zaplaty i straszy windykacja. co radzicie
    w tej sprawie. czy moge sie jakos z tego wyplatac?
    pozdrawiam
    lemurek

  • 2. Data: 2005-06-01 00:21:26
    Temat: Re: problem panorama firm
    Od: "regent..." <r...@o...TOTEZ.pl>

    lemurek wrote:
> [...]
    > sposob, a firma mnie wzywa do zaplaty i straszy windykacja. co radzicie
    > w tej sprawie. czy moge sie jakos z tego wyplatac?

    czy wykonali umowę???

    --
    regent...
    (...)

  • 3. Data: 2005-06-01 00:22:37
    Od: lemurek <l...@B...pl>

    regent... napisał:

    > czy wykonali umowę???

    umowe juz podpisali w tym samym dniu co przyszli, podpisal ja moj
    wspolnik nie bylo mnie przy tym, ale reklama jeszcze sie nie ukazala,
    maja w umowie ze nie mozna odstapic, co mam robic.

  • 4. Data: 2005-06-01 00:31:43
    Od: "regent..." <r...@o...TOTEZ.pl>

    lemurek wrote:

    > umowe juz podpisali w tym samym dniu co przyszli, podpisal ja moj
    > wspolnik nie bylo mnie przy tym, ale reklama jeszcze sie nie ukazala,
    > maja w umowie ze nie mozna odstapic, co mam robic.

    ktoś bardziej kompetentny jest potrzebny,
    masz jednak szansę w słowie "wykonali" + w domyśle "prawidłowo",
    inne pewnie też, ale boję się mylić...
    przeczytaj/daj do przeczytania umowę, to ona stanowi sedno sprawy...

    --
    regent...
    (...)

  • 5. Data: 2005-06-01 01:57:04
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "lemurek" <l...@B...pl> napisał w wiadomości

    > umowe juz podpisali w tym samym dniu co przyszli, podpisal ja moj
    > wspolnik nie bylo mnie przy tym, ale reklama jeszcze sie nie ukazala,
    > maja w umowie ze nie mozna odstapic, co mam robic.

    Zapłacić. Brak możliwości odstąpienia wynika z faktu, ze ten co
    przyszedł, to już za Ciebie prowizje dostał, a poza tym Twoje dane
    wysłali. Bo sama firma tego nie składa.

  • 6. Data: 2005-06-01 02:15:07
    Od: "regent..." <r...@o...TOTEZ.pl>

    Robert Tomasik wrote:
> [...]
    >

    > Zapłacić. Brak możliwości odstąpienia wynika z faktu, ze ten co
    > przyszedł, to już za Ciebie prowizje dostał, a poza tym Twoje dane

    a przeciągnąć zapłatę i nie płacić, gdy dane teleadresowe będą w całości
    źle???

    --
    regent...
    (...)

  • 7. Data: 2005-06-01 08:33:32
    Od: "pit" <p...@y...com>

    > Zapłacić. Brak możliwości odstąpienia wynika z faktu, ze ten co
    > przyszedł, to już za Ciebie prowizje dostał, a poza tym Twoje dane
    > wysłali. Bo sama firma tego nie składa.

    A co jego obchodzi czyjas prowizja i kto co komu wysyla.
    On jest klientem ktory zlecil usluge, a ta usluga albo nie zostala
    wykonana albo uslugobiorca ma zamiar wykonac ja wadliwie.
    A tlumaczenie "a bo ja juz dostalem za Pana prowizje" jest
    na poziomie przedszkola.
    Zreszta i tak o wszystkim decyduja zapisy umowy.

    pit

  • 8. Data: 2005-06-01 09:09:26
    Od: Herbi <x...@a...pl>

    Dnia 1 cze o godzinie 03:57, na pl.soc.prawo, Robert Tomasik napisał(a):

    > Zapłacić. Brak możliwości odstąpienia wynika z faktu, ze ten co
    > przyszedł, to już za Ciebie prowizje dostał, a poza tym Twoje dane
    > wysłali. Bo sama firma tego nie składa.

    A lata mi to czy dostał prowizje czy nie.
    Jeżeli w mowie są *moje prawidłowe dane* a *wydrukują* jakies BZDETY - to
    za co ja im mam zapłacić - WYTłUMACZYSZ TO ROBERT????

    Jeżeli podasz takim bęcwałom swój adres <r...@g...pl> a oni
    wstawią np. <r...@g...pl>
    to zapłacisz im???
    Niezgodność towaru z umową to raz - zapłacę jeżeli wydrukują CAŁY nakład z
    moimi poprawnymi danymi :) - będzie im się to opłaciło?

    Mój znajomy, miał identyczną przygodę z tymi pajacami - ale nie wiem jak
    zakończyła się jego sprawa.

    BTW. Twój adres podałem bo i tak jet w nagłówku - więc nic strasznego nie
    zrobiłem.

    --
    Herbi
    01-06-2005 11:09:21

  • 9. Data: 2005-06-01 10:46:00
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "regent..." <r...@o...TOTEZ.pl> napisał w
    wiadomości news:d7j5nb$reg$15@213-238-100-128.adsl.inetia.pl...

    > a przeciągnąć zapłatę i nie płacić, gdy dane teleadresowe będą w
    całości
    > źle???

    Po to przysyłają te dane kontrolne, by uniknąć takiego przypadku.

  • 10. Data: 2005-06-01 13:35:36
    Od: ":-\( :-\)" <q...@o...pl>

    Uzytkownik "lemurek" <l...@B...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > sposob, a firma mnie wzywa do zaplaty i straszy windykacja. co radzicie
    > w tej sprawie. czy moge sie jakos z tego wyplatac?

    Warunkiem wywiazania sie z umowy przez obie strony jest wykonanie w taki
    sposób, w jaki zostalo to okreslone w umowie. Jesli eniro nie zamiescilo
    reklamy zgodnie z Panskim zyczeniem (wg umowy), to znaczy, ze nie wywiazalo
    sie z umowy. W takim przypadku roszczenie eniro o zaplate jest bezzasadne,
    bez wzgledu na to, czy nawalilo w tej sprawie eniro, czy drukarnia czy
    jakikolwiek inny podwykonawca.

    tak wiec roszczenie eniro jest bezzasadne, proponuje wyslac do eniro listem
    poleconym z potwiedzeniem odbioru pismo informujace jasno i stanowczo o
    odstapieniu od umowy z przyczyn niewywiazania sie eniro z jej postanowien
    oraz wyrazna klauzuje o braku zgody (lub cofnieciu, jesli w umowie taka
    zgoda byla) na udostepnianie danych Panskiej firmy do jaichkolwiek innych
    podmiotów gopsodarczych (np. windykacyjnych) pod grozba wszczecia
    postepowania sadowego.

    Powinno poskutkowac.