    From: ziemba <z...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: problem ochrony tajemnicy telekomunikacyjnej
    Date: Wed, 29 Dec 2004 20:23:35 GMT

    Asmodeusz wrote:

    > Jak już ktoś pisał: To twój biling i możesz z nim zrobić co chcesz.
    > (Taki kawał był, ale nie z bilingiem, pamiętacie ? :)

    > Teoretycznie...

    > Teoretycznie można. Z mizerną dokładnością ale można.

    Nie z mizerna, a precyzyjna. Nie musisz nawet prowadzic rozmowy tym
    czasie. Twoja komorka stale laczy sie z najblizsyzm nadajnikiem sieci.
    Mozna obserwowac Towja codzienna rutyne. Co zreszta specsluzby rutynowo
    czynia. Np. ze jestes w poblizu Placu Wolnosci i premieszczas sie
    Piotrkowska w kierunku Narutowicza. Byly wyroki sadowe bazowane na
    rekordach sygnalow komorki. Czlowiek podawal alibi, ze byl u tesciowej,
    a rekord wykazal ze byl w miejscu morderstwa, bo jego komorka
    sygnalizowala najblizszej stacji.

    W czasie logowania