  • 11. Data: 2005-03-22 08:48:51
    Temat: Re: problem alkoholu... (sklep)
    Od: "MAX" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    dO SAWIC I INNYCH....

    facet, pomieszkaj troche przy sklepie z alkoholem to pogadamy.....

    hałasy, siurki, butelki, penerki, żulki, za chwilę parasolek i hałasy do rana
    i inne typowe polskie obrazki,
    tego nie zmienisz!!!!!!
    jestem za rozwiazaniem takim jak np w Szwecji
    mówisz coś o komisji rozwiązywania....., podaj mi jakiś przykład że
    zadziałali skutecznie....
    pioszesz coś o sprzedaży nieletnim: podaj mi jakiś przykład gdzie odebraki
    koncesję (a ustawa mówi wyraźnie że koncesja ma być cofnięta) ...tak działa
    polskie prawo

    btw: ekipa Milerka chciała wprowadzić ustawe o wolności gospodarczej (czy
    jakoś tam) i wtedy każdy bedzie mógł sprzedawać gorzałę
    bez komentarza

    nie jestem biegływ temacie, ale jeśli ktoś chce z tym walczyć to chyba jest o
    walka z wiatrakami, albo doprowadzenie siebie do nerwicy w związku z oporem
    materi i beznadziejnością polskich przepisów

    też chciałbym wiedzieć coć więcej jek walczyć z czymś takim

  • 12. Data: 2005-03-22 09:36:00
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > pioszesz coś o sprzedaży nieletnim: podaj mi jakiś przykład gdzie odebraki
    > koncesję (a ustawa mówi wyraźnie że koncesja ma być cofnięta) ...tak

    chyba Ci sie myli pub/melina/piwiarnia ze sklepem.

    P.

  • 13. Data: 2005-03-22 16:01:09
    Od: "castrol" <j...@w...cruso.pl>

    Użytkownik ">>Galeon<<" <g...@W...pl.i.to.wytnij> napisał w
    wiadomości news:d1msbe$418

    > beda pili wino w mojej klatce? wystarczajacy powod?

    Sorry ale dlaczego winny temu mialby byc sklep??

    A jak Twoj pies sie zalatwi na trawniku to nalezaloby go zamknac w wiezieniu
    czy Ciebie ukarac??

    Pozdrawiam
    Jacek