    From: "sandra" <n...@n...e-wro.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: problem
    Date: Tue, 29 Mar 2005 18:42:19 +0200

    > tak- często słyszę,żebym nie podskakiwala,nie zaczynala z nim,bo tylko
    sobie
    > pogorsze sytuacje,lepiej zebym uważala---cokolwiek to znaczy w jego
    > mniemaniu dla mnie jest straszeniem

    nie ma prawa Cię straszyć, poinformuj go przy kolejnych grozbach ze zglosisz
    to do policji badz prokuratura jesli nie wezmie sobie tego do serca to
    zglos, gdy dostanie wezwanie na pogawedke to sie uspokoi

    > tak, zawsze dazylam do ugody, nawet poza sądem, w kancelarii,ale teraz nie
    > moge sie porozumiec z nim, dziecko jest wieksze- ma 5lat, a wtedy mial pol
    > roku,takze mysle, ze bedzie to mozliwe chyba

    sad wydal postanowienie , ktore trzeba przestrzegac jesli jest on łamie
    ustalenia w nim zawarte mozna zlozyc wniosek o ukaranie za nieprzestrzeganie
    i rownoczesnie mozna zlozyc nowy wniosek o zmiane podajac we wniosku swoje
    propozycje wraz z uzasadnieniem oba te wnioski to odrebne postepowania wiec
    osobno nalezy je zlozyc do sadu rodzinnego

    > a gdzie mam sie skierowac do kuratora?

    w sadzie rodzinnym dla miejsca zam. maloletniego

    Sandra