  • Data: 2004-05-03 23:52:21
    Temat: Re: problem
    Od: ".::Plazma City::." <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No skoro Ty nie masz umowy, to nie mają jej również oni. Wrak możesz w
    > każdej chwili wziąć.

    Nie moge.Bylem tam w towarzystwie policji i takze mi sie nie udalo.

    > Trochę dużo, ale to rzecz umowy. A mają jakąś z Tobą?

    Policji pokazali jakis swistek ktorego kopie dostalem tego dnia i ja -
    podobno podpisalem go tuz po wypadku ale oryginalu nie mam - jest to UMOWA
    ZLECENIE naprawy auta i napisane jest ze w przypadku odstapienia przeze mnie
    od naprawy obowiazuje mnie uiszczenie oplaty 20pln/doba netto...jednak umowa
    ta chyba nie jest prawomocna,bo nie ma na niej drugiej strony - tylko moj
    podpis,nie wiadomo wiec miedzy kim a kim zostala zawarta,poza tym,o zadnej
    naprawie mowy nie bylo bo auto poszlo do kasacji...

    PYTANIE:
    Czy ten swistek jest prawomocny???