    From: Johnson <j...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: próba ustalenia warunków spłaty zadłużenia
    Date: Mon, 02 May 2005 16:29:01 +0200
    <X...@1...0.0.1>

    Goomich napisał(a):

    > [cut]
    > Przecież tu nie ma żadnych rat!

    To ty moim zdaniem twierdzisz pośrednio że to są raty.
    Taki wniosek wyciągnąć można z twego twierdzenia że przy tej praktyce
    dłużnika nie będzie on obciążony kosztami bo płaci częściowo. Nie byłby
    właśnie obciążony tylko wtedy gdyby prawo pozwalało jednostronnie przez
    dłużnika rozłożyć na raty, przesuwając termin wymagalności
    poszczególnych kwot.
    To ty napisałeś że skoro spłaca w miarę swoich możliwości to nie daje
    podstaw do wytoczenia powództwa i nie można go obciążyć kosztami (101
    kpc). Więc jak mam rozumieć to twoje twierdzenie ?? Zdecyduje się na
    coś. Jeśli nie ma rat nie ma przesunięcia terminu płatności i nie ma
    możliwości wywinięcia się od kosztów postępowania poprzez podnoszenie
    twierdzenia, że płacę tyle ile mogę, a więc nie dałem powodu do
    wytoczenia powództwa. Nie płacę wymagalnego długu w całości DAJE POWÓD
    do wytoczenia powództwa o część której nie zapłaciłem.

    --
    @ Johnson
    --- za treść postu nie odpowiadam