    From: "Tomek" <k...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: próba ustalenia warunków spłaty zadłużenia
    Date: 1 May 2005 19:21:30 +0200

    > Użytkownik "Tomek" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > I od tego nalezało zaczać

    > Albo co gorsza trafil i potem za cholere sie nie umial wyplatąć z klopotów
    >
    > HaNkA

    Ty chyba nie rozumiesz gdzie żyjesz. Jedyną rozsądną metodą na przeżycie w tym
    nedznym kraju jest olanie wszystkiego. Jak chcesz udzielić jakiejś konkretnej
    rady to zrób to. Rzuć paragrafami, strasz komornikiem. Tylko jest pewien
    problem. Przepisy na które się powołasz niekoniecznie musza działać. A luźne
    podejście do życia działa zawsze. Też chciałbym żyć w normalnym państwie. Takim
    co prezydent jest autorytetem. Z powaznym parlamentem. W kraju gdzie mogę zaufać
    sędziemu, policjantowi, prokuratorowi, lekarzowi itp. To nie moja jako jednostki
    wina że jest inaczej. Ogół stwierdził że woli inaczej. Szanuję wolę ogółu mając
    nadzieję , matkę głupich za drogowskaz, że nastąpi jakieś opamiętanie. Tomek