  • 1. Data: 2010-07-27 11:56:27
    Temat: prawo w zimie
    Od: "deal?" <m...@k...pl>

    nareszcie sensowne prawo:

    http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,81821
    43,Przed_wejsciem_na_stok_mozesz_zostac_wylegitymowa
    ny_.html

  • 2. Data: 2010-07-27 13:03:39
    Temat: Re: prawo w zimie
    Od: Młotkowy <n...@...co.pl>

    W dniu 2010-07-27 13:56, deal? pisze:
    > nareszcie sensowne prawo:
    >
    > http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,81821
    43,Przed_wejsciem_na_stok_mozesz_zostac_wylegitymowa
    ny_.html

    Czemu tak skromnie? Trzeba wprowadzić dokument pn. "prawo jazdy na
    nartach", egzamin w wojewódzkim ośrodku egzaminowania, płatny 100zł,
    obowiązkowy kurs teoretyczny (budowa narty, konstrukcja cepa (ups -
    kijka) płatny 1000zł, tablice rejestracyjne na każdą nartę osobno (z
    oznaczeniem lewa-prawa), koniecznie homologowane, odblaskowe i o wzorze
    zmienianym co 2 lata.
    A potem to samo dla kąpiących się w morzu i w jeziorach, użytkowników
    hulajnog, zbieraczy grzybów itd.

    --
    Dziękuję. Pozdrawiam. Młotkowy

  • 3. Data: 2010-07-27 13:22:34
    Od: sim_co <s...@g...pl>

    Młotkowy pisze:
> [...]
    > zmienianym co 2 lata.
    > A potem to samo dla kąpiących się w morzu i w jeziorach, użytkowników

    Dobre!

    Uwaga! Dzieci koniecznie w fotelikach na tych nartach! :)

  • 4. Data: 2010-07-27 13:30:10
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-07-27 15:03:39 +0200, Młotkowy <n...@...co.pl> said:

    43,Przed_wejsciem_na_stok_mozesz_zostac_wylegitymowa
    ny_.html

    Czemu

    > tak skromnie? Trzeba wprowadzić dokument pn. "prawo jazdy na nartach",

    Na samochody, motocykle, samoloty itd. już jest.
    Więc pomysł wtórny.

    --
    Bydlę

  • 5. Data: 2010-07-27 13:30:15
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    sim_co wrote:

    > Dobre!
    >
    > Uwaga! Dzieci koniecznie w fotelikach na tych nartach! :)

    Wy sobie, kurna, jaja robicie, a ONI to czytają, i jeszcze skorzystają z
    pomysłów, i będziecie to wszystko mieć!
    J.

  • 6. Data: 2010-07-27 13:32:49
    Od: sim_co <s...@g...pl>

    krys pisze:

    > Wy sobie, kurna, jaja robicie, a ONI to czytają, i jeszcze skorzystają z
    > pomysłów, i będziecie to wszystko mieć!

    Mi to tam rybka - ja bardziej saneczkarz ;))))))))))

  • 7. Data: 2010-07-27 13:33:21
    Od: s...@v...pl

> [...]
    > kijka) płatny 1000zł, tablice rejestracyjne na każdą nartę osobno (z
    > oznaczeniem lewa-prawa), koniecznie homologowane, odblaskowe i o wzorze

    na jabłuszka, worki na śmieci, czy nawet reklamówki też, bo niektorzy na tym
    zjezdzają;-))

  • 8. Data: 2010-07-27 13:37:37
    Od: sim_co <s...@g...pl>

    s...@v...pl pisze:
    > na jabłuszka, worki na śmieci, czy nawet reklamówki też, bo niektorzy na tym
    > zjezdzają;-))

    A niektórzy to bezwstydnie na dupie nawet :)

  • 9. Data: 2010-07-27 15:30:13
    Od: Roman Rumpel <r...@s...gazeta.pl>

    W dniu 2010-07-27 15:37, sim_co pisze:

    > A niektórzy to bezwstydnie na dupie nawet :)
    prawo jazdy na dupę to dopiero będzie nowatorski pomysł :)

    BTW na grupie żeglarskiej już dawno przewidywano stopnie młodszego
    narciarza beskidzkiego, narciarza tatrzańskiego, aż do starszego
    narciarza alpejskiego z dodatkowymi uprawnieniami na lodowce i jazdę
    carvingową bez kijków

    --
    Jak kogoś pozywasz, to oskarżony nie składa odpowiedzi na wniosek,
    tylko przedstawia apelację. Apelacja musi być wniesiona przez

  • 10. Data: 2010-07-27 16:23:36
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    sim_co wrote:

    > Mi to tam rybka - ja bardziej saneczkarz ;))))))))))

    pasy bezpieczenstwa albo mandat.
    No i gdzie masz hamulec!?