  • Data: 2008-10-31 13:26:16
    Temat: Re: prawo spółdzielcze - własnościowe
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    minstal pisze:

    > Tu nie masz racji. To obowiązuje w komunalce. W spółdzielni jest inaczej.

    A mógłbyś rozwinąć ? Rzeczywiście do tej pory miałem do czynienia z
    budynkami z mieszkaniami częściowo gminnymi, częściowo wykupionymi przez
    mieszkańców. Sam właśnie przymierzam się do wyodrębnienia lokalu ze
    spółdzielni, dlatego chętnie poczytam jak "decyzyjność" wygląda w
    przypadku budynku spółdzielczego i mieszkań "hipotecznych".

    Przy okazji, czy ktoś się orientuje jak cenowo wygląda taka operacja:
    przekształcenie mieszkania w hipoteczne ze spółdzielczego-własnościowego
    gdy mieszkanie ma już założoną KW - czyli wyżej opisany przypadek nr 2.

    MZ