  • 11. Data: 2004-04-04 14:00:37
    Temat: Re: prawo prasowe...
    Od: "Prefix" <prefix1WYTNIJ TO@o2.pl>

    Użytkownik "Kwik" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:c4m9gb$s5p$1@srv.cyf-kr.edu.pl...

    > niezaleznie od tego, czy podana strona kwalifikowala by sie jako "prasa" w
    > rozumieniu ustawy prawo prasowe (a nie sadze, bo zapewne nie jest wpisana
    do
    > rejestru sadowego)

    Przeczytaj sobie definicje prasy w art.7 ust. 1 pkt. 2 ppkt.1 ustawy Prawo
    prasowe. Brak wpisu do rejestru nie ma znaczenia przy rozstrzyganiu czy
    publikacja jest prasa.

    to i tak prasie nie wolno publikowac opinii dot. sprawy
    > przed wydaniem wyroku I instancji (art. 13 pkt 1. ustawy prawo prasowe)
    ani
    > wizerunku/danych osobowych osob oskarzonych (art 13. pkt 2. ww.)

    Przeciez nie publikacja nie ma dotyczyc "opinii przed wydanie wyroku", ale
    stanowic krytyke spoleczna wykroczenia.
    W momencie popelniania czynu osoby nie sa przeciez oskarzonymi. Status
    oskarzonego uzyskuje sie po przedstawieniu zarzutow w formie procesowej.

    --
    pozdrawiam:-) Marek

  • 12. Data: 2004-04-04 17:53:28
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <biuro(wycinamy)@love(myslnik)office(wycinamy).com>

    > Nie ma znaczenia, jaka osoba jestes. Nie popelniaj wykroczen.

    ja mówie o o foto w gazecie. A nie o wykroczeniach.
    !!!!!!!!!!!!!!

  • 13. Data: 2004-04-04 17:53:30
    Od: "-addy-" <f...@p...onet.pl>

    Pewnego dnia Prefix napisał/a:

> [...]
    > W momencie popelniania czynu osoby nie sa przeciez oskarzonymi. Status
    > oskarzonego uzyskuje sie po przedstawieniu zarzutow w formie

    Jeżeli nie masz mojego zezwolenia na publikację mojego wizerunku (który jest
    moją własnością), a zrobisz to, mam prawo domagać się z tego tytułu
    odszkodowania, jeżeli uznam, że publikacja np. narusza moje dobre imię.

    --
    Addy 2.0 | http://addy.home.pl
    Don't worry, die happy.

  • 14. Data: 2004-04-05 04:12:41
    Od: poreba <d...@p...com>

    "Przemyslaw Rokicki"
    <biuro(wycinamy)@love(myslnik)office(wycinamy).com> niebacznie
    popelnil news:c4ophv$or5$1@inews.gazeta.pl:

    > nie wazne jaki ma zwyczaj, zadalem proste pytanie.
    > Pies rozumie czuyje i ma swoje prawa.
    Doniesienia o niebywalnych prawach myślących i czujących psów
    m.in. do srania po trawnikach spóźnione o jakieś 3 dni.
    BTW zapewne mógłbyś rozwinąć co myśli i co czuje srający na trawnik
    pies, bo zapowiada się fascynująco ;)))

    --
    pozdro
    poreba

  • 15. Data: 2004-04-06 15:42:57
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <biuro(wycinamy)@love(myslnik)office(wycinamy).com>

> [...]
    > m.in. do srania po trawnikach spóźnione o jakieś 3 dni.
    > BTW zapewne mógłbyś rozwinąć co myśli i co czuje srający na trawnik

    czuje to co srajacy do muszli Pan Poreba :-)

  • 16. Data: 2004-04-07 00:26:00
    Od: poreba <d...@p...com>

    "Przemyslaw Rokicki"
    <biuro(wycinamy)@love(myslnik)office(wycinamy).com> niebacznie
    popelnil news:c4uj63$8ig$1@inews.gazeta.pl:

    > czuje to co srajacy do muszli Pan Poreba :-)
    Prośba o rozwinięcie dalej aktualna,
    a Twoje wyjaśnienia dalej niepełne.
    Jak muszla?
    Niektóre perłopławy mają wprawdzie muszle odpowiedniej ku potrzebie
    wielkości, boję się jednak sam przeprowadzać eksperymenta nie znając
    warunków wstępnych.
    Zadziwiony Twoją empatią do defekujących piesków,
    proszę Cię o wyartykułowanie tych psich przeżyć - ale niekoniecznie
    na p.s.p bo to OT dlatego EOT,
    Może na p.s.kynoetologia-empatyczna?
    Tylko nie zapomnij FUT właściwego ustawić.

    --
    pozdro
    poreba, dalej zafascynowany Twoją empatią wobec piesków,