eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoprawo pracy / urlop wypoczynkowy pomieszany z okolicznosciowym › Re: prawo pracy / urlop wypoczynkowy pomieszany z okolicznosciowym
    From: MEva <x...@x...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: prawo pracy / urlop wypoczynkowy pomieszany z okolicznosciowym
    Date: Fri, 23 Jul 2004 21:29:10 +0200

    22 Jul 2004 10:38:12 +0200, na pl.soc.prawo, n...@o...pl
    napisał(a):

    > 1. kiedy powinno się poinformować pracodawcę, że chcę dostać urlop
    > okolicznościowy, dwu dniowy, na ślub własny? przed czy po ślubie?

    Najlepiej wypisując wniosek urlopowy na początek urlopu potem -
    okolicznościowy - i dalszą część wypoczynkowego. Jak szef podpisze będziesz
    miał spokojną głowę.

    > 2. kontynuując problem z pytania 1.: czy można zamienić dwa dni z
    > wypoczynkowego na okolicznościowy (jeśli ma to znaczenie - zamienione zostaną
    > dwa dwa dni w środku urlopu wypoczynkowego)?
    to zależy od ...kadrowej

    > 3. urlop wypoczynkowy podczas którego zawarte zostanie małżeństwo jest urlopem
    > 14/10 (14 kalendarzowych, 10 roboczych) czyli urlopem jaki muszę wybrać w
    > ciągu roku (pracodawca tego bardzo przestrzega). czy łączenie wypoczynkowego i
    > okolicznościowego spełni przesłanki urlopu 14 dniowego (10 roboczych jednym
    > ciągiem)?
    Tak, bo to ma być 14 dni KALENDARZOWYCH,więc soboty i niedziele też się
    wlicza.

    > 4. czy muszę przedstawić jakiś dokument oprócz wniosku urlopowego - akt ślubu
    > z USC?
    Oczywiście - mało kto teraz wierzy na słowo.

    > 5. czy "okolicznościowy ślubny" i jego realizacja muszą w jakiś sposób
    > korespondować z samą uroczystością?
    Musi! Jest to urlop na daną okoliczność jak pracownik nie ma innej
    możliwości w niej uczestniczyć, a ty chcesz wziąść urlop wypoczynkowy
    dlatego właśnie te 2 dni mogłyby być niepewne.

    Zyczę Wam dużo szczęścia!

    --
    pozdrawiam
    MEva :-)