eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoprawo pracy / urlop wypoczynkowy pomieszany z okolicznosciowym › Re: prawo pracy / urlop wypoczynkowy pomieszany z okolicznosciowym
  • Data: 2004-07-26 10:53:35
    Temat: Re: prawo pracy / urlop wypoczynkowy pomieszany z okolicznosciowym
    Od: n...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    > to zależy od ...kadrowej

    zakładając, że kadrowa (kadrowa=szef, mała firma) się zgodzi, to czy można
    zrobić to po fakcie? czyli czy można po urlopie wypoczynkowym i po zawarciu
    ślubu zamienić dwa dni z wypoczynkowego na okolicznościowy? (choć przeczyłoby
    to temu co zacytował Treneros
    [(Dz.U.1996.60.281). § 2. 1. Pracownik powinien uprzedzić pracodawcę o
    przyczynie /.../ jeżeli przyczyna tej
    nieobecności jest z góry wiadoma/../]
    kombinuję z tą zamianą, gdyż nie chcę by było wiadomo w firmie o uroczystości,
    dowiedzą się po fakcie.

    > Musi! Jest to urlop na daną okoliczność jak pracownik nie ma innej
    > możliwości w niej uczestniczyć, a ty chcesz wziąść urlop wypoczynkowy
    > dlatego właśnie te 2 dni mogłyby być niepewne.

    ok. teraz dopytam dalej: ślub odbędzie się w sobotę, dzień wolny od pracy. na
    kiedy wypisać urlop: na dwa najbliższe dni robocze następne po ślubie czy mogę
    na dwa dni poprzedzające tę sobotę?

    > Zyczę Wam dużo szczęścia!

    to było szalenie miłe! :)))
    pozdrawiam