    From: "Icek" <i...@d...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: [prawo pracy] rozwiązanie umowy.
    Date: Sat, 8 May 2010 18:02:38 +0200

    Mam takie pytanie odnośnie prawa pracy i rozwiązania umowy bez
    zachowania terminu wypowiedzenia.
    Termin obowiązujący zgodnie z umową to 2 tygodnie, lecz wolałbym z
    niego nie korzystać, bo zależy mi na czasie i wolałbym rozwiązać umowę
    za porozumieniem stron. Niestety kierowniczka "jest jaka jest" i może
    nie zgodzić się na takie warunki.

    =================================

    zastanow sie jak bys zareagowal gdyby przyszla do Ciebie ta kierowniczka w
    poniedzialek. Na 3 minuty przed rozpoczeciem pracy i oswiadczyla: "wiesz, no
    w sumie to moze bysmy sie dogadali, spierdalaj do domu za porozumieniem
    stron".

    Jak bys sie czul ? Nie mialbys wrazenia, ze jestes smieciem, ktorego nikt
    nie traktuje powaznie ?

    To teraz zastanow sie co robisz z ta kierowniczka. I jak sie ona poczuje gdy
    przyjdziesz i powiesz "spierdalam z tej pracy, dzis juz mnie nie ma w
    pracy".

    Icek

    PS Z tym mobbingiem to trudniejsza sprawa bo do czasu jak nie znalazles
    innej lepszej pracy to nie bylo mobbingu i nie chciales zrezygnowac, a jak
    juz masz ta lepsza prace to pojawia sie mobbing.