  • 1. Data: 2013-09-27 23:26:47
    Temat: Re: prawo pracy, praca na etacie oraz staz jednoczesnie
    Od: "Kazik" <kazik@WYTNIJ_TOokur.cn>

    Witam, mam podobne pytanie. Jestem na stażu unijnym, zorganizowanym przez firmę X
    (nie PUP). Z momentem rozpoczęcia stażu utraciłam status osoby bezrobotnej. Za staż
    pobieram stypendium unijne. Otrzymałam propozycję pracy na umowę o pracę, pełny etat.
    Chciałabym nie przrywać stażu, ponieważ fizycznie jest możliwa praca w obu firmach,
    bo jedna z nich jest zmianowa. Stypendium stażowe nie jest opodatkowane. Ale składki
    ZUS są odprowadzane.
    Nie wiem czy nie będę miała problemów z tytułu podwójnych składek. Jak bedzie z
    PITem. I w ogóle. Finansowo gra warta świeczki. O ile nie pociągnie za sobą
    konsekwencji.
    Może ktoś był w podobnej sytuacji i potrafi pomóc?
    --
    Wiadomość wysłana z serwisu e-Prawnik.pl Zajrzyj na http://e-prawnik.pl