    From: "fart" <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: prawo pracy - obowiazek udzielenia urlopu
    Date: Mon, 9 Jun 2003 15:49:53 +0200
    Sender: a...@f...onet.pl@dial-2205.jgora.dialog.net.pl

    > Mam umowe do konca czerwca. Przysluguje mi jeszcze 14 dni urlopu, ktory
    > chcialbym w pelni wykorzystac przed zakonczeniem pracy i nie chce slyszec
    > nawet o ekwiwalencie pienieznym. Dluzej tam nie wytrzymam...

    Kurdelebele .... A to Twój ból ...... szczerze współczuję
    Pracodawca ma prawo nie udzielić Ci urlopu, jeśli są przyczyny
    uniemożliwiające wzięcie przez Ciebie tego urlopu. To już wiesz.
    Jedyna sprawą dla Ciebie to jest wzięcie urlopu na rządanie w ilości
    czterech dni w kupie :))))

    Ale zaraz zaraz Jakie kurna 14 dni urlopu Ci przysluguje do końca
    czerwca?!!!!!!!!!!!
    Jeśli jest to urlop zaległy, z ubiegłego roku to powinieneś go wykorzystać
    do końca piuerwszego kwartału roku następnego, czyli do końca marca 2003 r.
    za rok 2002.

    Znowu sytuacja jak poprzednia .... jak nie rykniesz to nie powiedzą.

    CZY MASZ JESZCZE URLOP ZA ROK 2002 ?!!!!!!!!
    jeśli nie masz zaległego urlopu za 2002 r.
    ILE URLOPU WYKORZYSTAŁEŚ W ROKU 2003

    pozdrawiam
    fart