    From: "andyko" <andyko@_nospam_.polbox.com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie,pl.soc.prawo
    Subject: Re: prawo - miejsca postojowe (dluzsze)
    Date: Fri, 25 Oct 2002 11:52:41 +0200

    Użytkownik "Fantom" <s...@u...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    news:apalha$i3f$1@news2.tpi.pl...
    > Czesc
    > Moze ktos potwierdzi lub zdementuje moje zdanie na ponizszy temat :
    > (CIACH): 100 z tych garazy zostalo
    > sprzedanych osobow 'z zewnatrz', czyli np z najblizszych osiedli.
    Oczywiscie
    > wystapilismy do Urzedu Miasta z zapytaniem o taki stan rzeczy. Ciagle
    > czekamy na odpowiedz (ale znajomosci 'na gorze' zrobia swoje :( ).
    > Pytanie : czy to jest zgodne z prawem ? W koncu tak naprawde osoby z
    danego
    > osiedla maja dostep tylko do 100 miejsc postojowych a nie wymaganych 200 !
    >
    > Fantom

    (warunki techniczne)2.3. MIEJSCA POSTOJOWE DLA SAMOCHODÓW
    § 18. 1. W zagospodarowaniu działki budowlanej należy zapewnić, stosownie do
    jej przeznaczenia i sposobu zabudowy, odpowiednią liczbę miejsc postojowych
    dla samochodów użytkowników stałych i przebywających okresowo, w tym również
    miejsc postojowych dla samochodów, z których korzystają osoby
    niepełnosprawne.
    2. Liczbę i sposób urządzenia miejsc postojowych lub budowy garaży należy
    dostosować do ustalonych przez właściwy organ warunków zabudowy i
    zagospodarowania terenu, z uwzględnieniem potrzebnej liczby miejsc, z
    których korzystają osoby niepełnosprawne, przy zachowaniu warunków
    technicznych określonych w rozporządzeniu.

    jedyne na co sie mozesz powolac to "odpowiednią liczbę miejsc postojowych
    dla samochodów użytkowników stałych " ale to nie jest jednoznaczne- czy dla
    tych w danym budynku...
    --
    arch. Andrzej Koczewski