  • Data: 2005-01-22 18:38:38
    Temat: Re: prawo matki do dziecka
    Od: "kora20" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Cóż. Nic niestety mi nie pomogliście. Nie znam szczegółow sprawy więc nie
    mogę
    napisać więcej a nie mam zamiaru zmyślać. Chciałam jedynie zapytać gdzie
    dziewczyna w trudnej dla niej sytuacji (mąż zagroził, że nie zobaczy małego
    chyba że do niego wróci) może uzyskać pomoc. Oczywiście najlepiej bezpłatną bo
    nie jest w najlepszej sytuacji materialnej.
    Na pewno osobie kompetentnej dziewczyna powie ze szczegółami dlaczego odeszła.
    Wypowiedzieli się tu prawie sami mężczyżni i pewnie dlatego odpowiedzi ich nie
    wnoszą prawie nic konstruktywnego.Jastem pewna, że gdybym napisła , że to żona
    zabrała małego i nie pozwala ojcu dziecka się z nim widywać no chyba ,że ten do
    niej wróci to lepiej byście mu lepiej radzili.
    Wybaczcie, że zawracałam Wam głowę.
    ;(
    Kora