    From: "SQLwysyn" <s...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: prawo jazdy i badania
    Date: Mon, 2 Mar 2009 20:10:51 +0100

    Użytkownik "Herald" <h...@o...eu> napisał w wiadomości
    news:122ghyiggvmyy$.z89qcytialsm.dlg@40tude.net...
    > Dnia Fri, 27 Feb 2009 17:22:01 +0100, SQLwysyn napisał(a):
    >>
    > Społeczeństwo to podstawowe pojęcie socjologiczne,

    Abdul nie pierdul jak Gomułka. Rzygam na to pojęcie po 50 latach realnego
    socjalizmu.

    > Jak to określasz, donos do Urzędu Skarbowego ze franek z jóżkiem rzeźbią
    > na
    > boku i nie płacą podatków a ponadto jako "biedni" czerpią garściami z
    > MOPSów jest słuszna czy też masz obiekcje?
    > Czy zapytanie do zakładu energetycznego o sprawdzenie licznika u mietka z
    > 1
    > pietra któremu ów licznik wskazuje, albo prawie nawet "stoi" jest słuszne
    > czy też masz coś przeciwko?

    To są 2 przestępstwa o których jako obywatel praworządny powinienem donieść.

    A to nie jest żadne przestępstwo. I NA TYM POLEGA RÓŻNICA.

    > To debilku zerknij w końcu do podawanych tutaj podstaw i przeczytaj.

    A ty jesteś cham, prostak, ćwiok, swołocz i woda na młyn odwetowców. Nie
    masz argumentu to atakujesz dyskutanta ad personam? Od jarokacza się
    nauczyłeś?

    > Ty chcesz wprowadzić anarchię by prawko odbierać tylko tym którzy zostali
    > "złapani" przez policjantów,

    Tak. Ta 'anarchia' nazywa się legalizmem prawnym. Bo to nie jest
    przestępstwo.
    Przestępstwo na gruncie polskiego prawa karnego jest to czyn człowieka
    zabroniony pod groźbą kary jako zbrodnia lub występek, przez ustawę karną
    obowiązującą w czasie jego popełnienia, bezprawny, zawiniony i społecznie
    szkodliwy w stopniu wyższym niż znikomym.

    W którym momencie dziadek siadająć za kierownicę popełnia 'przestęstwo'?
    Możesz prostaku nie odpowiadać, dla ciebie to było pytanie retoryczne. I tak
    nie rozumiesz niuansów prawa.

    --
    SQLwysyn
    sqlwysyn.blog.onet.pl