    From: przemek<q...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: prawo jazdy!!
    Date: Mon, 2 Jun 2003 21:47:41 +0000 (UTC)
    Sender: u...@p...info

    dziekuje za odpowiedz.
    niestety jestem raczej pewien ze alkoholu bylo wiecej niz 0.5 promila.
    dowiedzialem sie od policjii dunskiej, ze prawo jazdy zostanie mi
    zabrane jesli stezenie alk. we krwi wyniesie powyzej 1.2 promila co i
    tez moze byc prawdopodobne:(.
    wtedy zabrane zostanie moje prawo jazdy i nalozony mandat.
    jest to kara ktora byc moze bedzie na mnie nalozona juz tutaj.
    czy wiec polskie wladze moga to uznac jako kare ktora juz ponioslem i
    nie beda nakladac nastapnej w PL? dunski policjant powiedzial, iz
    zakaz prowadzenia pojazdow bedzie dotyczyl tylko w ich ocenie
    terytorium danii, a to co zrobi polska policja to juz nie ich sprawa, ale
    on uwaza (jego opinia - nie wiem czy wiarygodna) ze poza terytorium
    danii moge prowadzic pojazdy. Moje prawo jazdy zostanie wtedy
    odeslane polskim wladzom. czy polskie wladze uruchomoa wtedy
    procedure i naloza mi kare na terenie PL? czyli odebranie prawa jazdy
    lub , i, dodatkowy mandat?? czy mozna karac 2 razy za popelniony
    czyn?
    przemek

    -> http://usenet.pomocprawna.info