  • 1. Data: 2005-03-29 13:27:50
    Temat: prawo do domeny
    Od: "Wojciech Niemira" <a...@n...pl>

    Witam.
    Szukalem
    Ponad trzy lata temu zarejestrowalem domene XYZ.pl (nazwa przykladowa).
    Prowadze firmę AAA. Rok tem duza firma BBB wprowadzila na rynek (i
    zastrzegla w tym czasie w UP znak towarowy) usluge XYZ. Obecnie chca bym
    oddal im prawo do domeny XYZ.pl.
    Stoje na straconej pozycji?

    Pozdr

  • 2. Data: 2005-03-29 13:32:05
    Temat: Re: prawo do domeny
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Wojciech Niemira napisał:
> [...]
    > Prowadze firmę AAA. Rok tem duza firma BBB wprowadzila na rynek (i
    > zastrzegla w tym czasie w UP znak towarowy) usluge XYZ. Obecnie chca bym

    Nie. Choć warto móc się wykazać posiadaniem towaru lub usługi o nazwie
    xyz.pl .

    pozdrawiam
    Arek

    --
    www.hipnoza.pl

  • 3. Data: 2005-03-29 14:00:26
    Od: "Adrian" <z...@o...pl>

    ja kiedyś chciałem wykupić domenę xyz.pl (gdzie xyz to nazwa wsi) i NASK
    kazał mi przynieść zgodę gminy na zarejestrowanie takiej (gmina ma własną
    domenę)
    gmina powiedziała, że nie może mi dać takiego pozwolenia bo o takie
    pozwolenie może wystąpić duża sieć sklepów działająca właśnie w tej wsi (i
    na świecie) i co będzie wtedy

    szkoda że to było wszystko ustnie, gdybym papierkowo to załatwił, może
    inaczej sprwa by się potoczyła

    Pozdrawiam :)

  • 4. Data: 2005-03-29 14:03:45
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Wojciech Niemira" <a...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Prowadze firmę AAA. Rok tem duza firma BBB wprowadzila na rynek (i
    > zastrzegla w tym czasie w UP znak towarowy) usluge XYZ.

    jezeli uzywales nazwy zanim zostala zastzrezona to mozesz kontynuowac.
    Co innego jak bys teraz zalozyl taka domene.

    P.

    --
    http://www.love-office.com/forum/
    ... miłość, seks, kłopoty małżeńskie, pamiętnik ...