  • Data: 2005-05-16 20:56:15
    Temat: Re: prawo budowlane - szybkie pytanie
    Od: "Yusek" <y...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    8m to minimalna odleglosc miedzy4 budynkami w przypadku gdy co najmniej 1 z
    nich jest nizszy niz 3 kondygnacje (nie jestem pewien czy dokladnie tak, ale
    w 2000 roku jak budowalem dom bylo jakos tak). Jeśli wiec przepisy sie nie
    zmienily, to nie dotyczy ten przepis blokow, wydaje mi sie wiec ze jest to
    uzaleznione od wysokosci i konstrukcji samego budynku, jednak nie moge
    wykluczyc ze jest to takze 8m