  • Data: 2003-11-03 19:59:05
    Temat: Re: prawo autorskie a wyszukiwarki
    Od: Marcin Tałajczyk <t...@p...onet.pl.ZAMIEN_ulu_NA_ala> szukaj wiadomości tego autora

    > Stary - idź ochłoń i pomyśl nad sprawą. Catbert ma racje a Ty nie, a że sie
    > wydzierasz to nie chce mi się tłumaczyć tego jak pięciolatkowi.

    1) Nie muszę ochłonąć - bo nie mam z czego ;) Po prostu zaintrygowała
    mnie ta sprawa i postanowiłem sprawdzić co inni mają do powiedzenia na
    ten temat.

    2) W jakim sensie Catbert ma racje - przecież czytanie książki w
    księgarni to nie kopiowanie i udostępnianie osobom trzecim. To są dwie
    zupełnie różne czynności.

    3) Nie wydzieram się tylko zaznaczam (akcentuje) kluczowe słowa mojej
    wypowiedzi.

    > Stary - czy Ty się słyszysz? Udostępnianie strony WWW bez zgody autora?
    > ROTFL!

    Jeśli już skończyłeś śmiać się z mojej wypowiedzi to... pomyśl nad swoją
    :) "Kopiowanie i publiczne udostępnianie bez zgody autora" dotyczyło
    działań wyszukiwarki a nie moich... Na przyszłość polecam dokładne
    czytanie wiadomości przed odpowiadaniem.

    --
    Pozdrawiam. Marcin Tałajczyk
    http://talajczyk.republika.pl