  • 1. Data: 2005-05-23 14:15:54
    Temat: prawo autorskie
    Od: "al" <p...@C...onet.pl>

    witam

    Mam następujące pytanie, jezeli wykonam tlumaczenie jakiegos tekstu i
    przekaze go odplatnie innej osobie, nie podpisując żadnej umowy, to co się
    stanie jeżeli ta osoba za rok lub dwa, będzie twierdzić, że ona sama
    wykonała to tłumaczenie. Jak można udowodnić, że jest się autorem takiego
    tekstu? Jakie dowody należy wcześniej zgromadzić?

    Anka

  • 2. Data: 2005-05-23 22:37:11
    Temat: Re: prawo autorskie
    Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net>

    In article <d6sos5$bog$1@nemesis.news.tpi.pl>, al wrote:
> [...]
    > wykonała to tłumaczenie. Jak można udowodnić, że jest się autorem takiego
    > tekstu? Jakie dowody należy wcześniej zgromadzić?

    Przed przekazaniem, zdeponuj tekst tłumaczenia u notariusza lub poślij go
    do siebie pocztą w takiej specjalnej kopercie posiadającej plomby. Jakiś
    czas temu było to tu dyskutowane w szczegółach. Znajdziesz via
    groups.google.com.

    --
    Marcin