    From: "ppinq" <p...@h...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: prawo autorski
    Date: Wed, 06 Feb 2002 12:46:15 +0100

    >Tak.

    Coś mi tu jednak trochę nie pasuje.
    W praktyce tłumacz wcale nie chciał ode mnie żadnych dokumentów
    tylko przetłumaczył to co należało i oczywiście pobrał stosowną opłatę.
    Mnie osobiście wydaje się to dosyć logiczne gdyż:
    1.Tłumacz nie jest przecież osobą przygotowaną do analizy prawnej
    skomplikowanych nieraz dokumentów.
    2.W ten sposób mógłby mieć niekiedy nieuprawniony dostęp do różnych
    tajemnic handlowych zleceniodawcy dotyczących zawartych przez niego umów.

    No i na koniec, co tu dużo mówić, gdyby zaczął robić jakieś problemy
    to po prostu poszedłbym do innego tłumacza :)

    PinQ
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl