  • Data: 2006-02-15 16:17:21
    Temat: Re: prawa właściciela gruntu vs energetyka
    Od: "JarekM" <jarekm_jasien(_wytnij_to_)@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > I to mnie własnie najbardziej interesuje. Czy mógłbyś mi doradzić jak
    > powinno to przebiegac? Powinnam napisac pismo do energetyki i zażądać
    > czynszu z wyrównaniem za 3 lata, ale czy nie powinnam się przy tym powołac
    > na jakiś konkretny przepis? Jest jeszcze sprawa wysokości czynszu, czy
    > istnieją jakieś stawki "typowe", bo jesli miałabym sama "wymyślic" jakąś
    > sumę z sufitu to zupełnie nie wiem ile to mogłoby być... Będę wdzięczna za
    > wszelkie sugestie.

    Nie czynsz ale wynagrodzenie za bezumowne korzystanie i
    nie za 3 lata ale za 10 lat wstecz bo to nie płatnośc okresowa
    i przedawnia się dopiero po 10 latach.
    wygrasz spokojnie, tylko
    od razu w sądzie musisz wnioskować o powołanie biegłego
    d/s czynszów (rzeczoznawcy majątkowego) w tej sprawie bo to
    jedyny sposób dowodzenia wysokości wynagrodzenia.

    mądrala