eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoprawa konsumenta i telefonia komórkowa › Re: prawa konsumenta i telefonia komórkowa
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: prawa konsumenta i telefonia komórkowa
    Date: Thu, 18 Jun 2009 22:30:07 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 13
    Message-ID: <h1e84g$lcq$1@news.onet.pl>
    References: <3...@p...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: hotspot.waw.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1245357008 21914 62.121.118.98 (18 Jun 2009 20:30:08 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 18 Jun 2009 20:30:08 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.21 (Windows/20090302)
    In-Reply-To: <3...@p...googlegroups.com>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:593954
    [ ukryj nagłówki ]

    pj wrote:

    > I tu pojawia się moje (laika) pytanie: czy nieznajomość kosztu
    > korzystania z usługi (a nawet niemożliwość jego ustalenia przed
    > skorzystaniem) nie narusza praw konsumenta? Jak to wygląda z prawnego
    > punktu widzenia?


    Jeżeli rzeczywiście nie możesz ustalić kosztu połączenia przed jego
    wykonaniem, może być to potraktowane jako naruszenie praw konsumenta.
    Niemniej z reguły operatorzy umożliwiają takie sprawdzanie.

    M.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1