eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoprawa konsumenta i telefonia komórkowa › Re: prawa konsumenta i telefonia komórkowa
  • Data: 2009-06-18 21:24:33
    Temat: Re: prawa konsumenta i telefonia komórkowa
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Thu, 18 Jun 2009 12:39:31 -0700 (PDT), pj napisał(a):

    > Witam wszystkich grupowiczów.
    >
    > Sieci telefonii komórkowych od początku swego istnienia stosują
    > różnicowanie taryf na rozmowy w zależności od sieci, do której
    > dzwonimy (do "swoich" taniej, do "obcych" drożej, do Play -
    > najdrożej). Jednak od czasu gdy pojawiła się możliwość przenoszenia
    > numeru pomiędzy sieciami osoba wybierająca numer nie ma pewności, do
    > jakiej sieci dzwoni. Tym samym nie wie, ile będzie ją kosztować
    > rozmowa. Dowie się o tym dopiero po rozmowie (prepaid) lub po
    > otrzymaniu faktury (abonament).
    >
    > I tu pojawia się moje (laika) pytanie: czy nieznajomość kosztu
    > korzystania z usługi (a nawet niemożliwość jego ustalenia przed
    > skorzystaniem) nie narusza praw konsumenta? Jak to wygląda z prawnego
    > punktu widzenia?
    >
    > Pozdrawiam,
    > Paweł

    puściłem wątek na pl.misc.telefonia.gsm
    temat: "sprawdzanie operatora numeru sieci"


    --
    Zalaczam pozdrowienia i zyczenia powodzenia
    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    grupy.3mam.net 'Kontakt' dla e-poczty
    Antyki http://foto.3mam.net/antyki/antyki_4.php

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1